تعمیرات تصفیه آب خانگی، کاری تخصصی است و نیازمند تجربه در این زمینه است. متاسفانه در حال حاضر میبینیم دوستان در هر صنفی که هستند شروع به فروش دستگاه تصفیه آب میکنند که خوب فروش پایان ماجرا نیست.

تعمیرات حرفه ای تصفیه آب در تهران

گروه زلال آب ایرانیان با 15 سال سابقه در فروش و تعمیرات، تجربیات ارزشمند و سرویسکارانی ماهر و همکاری با ارگانهای بزرگ و شرکت های به نام ،مدارس ،کارخانجات و با در اختیار داشتن تکنسین ها و تعمیرکاران با تجربه ومتعهد  و با داشتن جواز کسب و فروشگاه حضوری  با  تلاش بیشتر از گذشته جایگاه خود را در زمینه سرویس دوره ای دستگاه تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی ، تعمیرات دستگاه تصفیه آب، فروش دستگاه تصفیه آب خانگی نیمه صنعتی و نصب تصفیه آب  و نیمه صنعتی ارتقاء بدهد. گروه ما با هدف خدمات تعمیر دستگاه تصفیه آب، پشتیبانی و فروش دستگاه تصفیه آب در شهر تهران و حومه سرویسکاران ماهر را اعزام میکند.

جهت درخواست خدمات تصفیه آب در غرب تهران می توانید با کلیک بر روی شماره های زیر 02148818406، 02148818428 و 09128080436 09199020470 02144983077 02144987490 تماس بگیرید و از مشاوره و خدمات ما در سریعترین زمان استفاده کنید.

 

تعمیر تصفیه آب غرب تهران

آب آشامیدنی و سالم ماندن دستگاه  تصفیه آب  ضروری است. اگر مدت زیادی است که دستگاه تصفیه آب خود را استفاده میکنید و سرویس دوره ای  را انجام نداده اید، به احتمال زیاد دستگاه شما آب را تصفیه نمیکند چه بسا دستگاه تصفیه آب را هم خراب کند.

زلال آب ایرانیان  با اعزام سرویس کار ماهر با داشتن تمام قطعات و لوازم مربوط به دستگاه تصفیه آب  به محل یا منزل، به شما کمک می‌کند بدون دردسر و در اسرع وقت با پرداخت هزینه ای منصفانه  دستگاه خود را سرویس کنید و از نوشیدن آب سالم لذت ببرید. با اعزام سرویس کاران ماهر تصفیه آب دستگاه شما بررسی و عیب یابی می‌شود و در صورت وجود خرابی احتمالی، مشکل به‌ موقع حل می‌شود.

سرویس و عیب یابی تصفیه آب در تهران

برای سرویس عیب یابی و تعمیر دستگاه خود تنها:

  • از گروههای متخصص که فروشگاه حضوری دارند
  • تلفن های در دسترس دارند
  • جواز کسب و سابقه در این زمینه دارند کمک بگیرید.

هر کسی را به عنوان تعمیرکار تصفیه آب به منزل خود راه ندهید، چرا که متاسفانه در حال حاضر افرادی سودجو با معرفی خود به عنوان تعمیرکار و تکنسین به منزل همشهریان عزیز رفته و علاوه بر گرفتن مبالغی نامتعارف مشکل دستگاه را حل نکرده و تلفنی نیز از آنان در دسترس نیست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *