فروشگاه زلال آب ایرانیان دارای جواز کسب و نشان نماد اعتماد با نیروی متخصص و متعهد آماده ارائه نصب تصفیه آب در منطقه پاسداران تهران می باشد. برای درخواست خدمات تصفیه آب درپاسداران تهران می توانید با شماره های 02148818406، 02148818428 و 09128080436 0919902047002144983077 02144987490 تماس بگیرید.

دستگاه تصفیه آب خانگی

فیلتر تصفیه آب

فیلتر یخچال ساید

قطعات تصفیه آب

فروش،تعمیر و نصب تصفیه آب در پاسداران

تصفیه آب شمال تهران

فروشگاه زلال آب ایرانیان با نشان اعتماد الکترونیکی اینماد و جواز کسب و بیش از ۱۰ سال سابقه در مناطق هروی، اختیاریه، پاسداران، احتشامیه و..تهران با کادری آموزش دیده و حرفه‌ای با کامل ترین مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی و قطعات تصفیه آب وارداتی و ساخت ایران شرکتی استاندارد و بورس فیلتر تصفیه آب خانگی با تنوع بسیار ۱۰۰٪ گیاهی تولید تایوان و شرکتی ایرانی دارای استاندارد های بین المللی و داخلی میباشد که می‌توانید به صورت آنلاین وحضوری یا در صورت نیاز همراه با خدمات دستگاه تصفیه آب در منزل خود در محلات شمال تهران خرید و پرداخت در محل انجام دهید.

تعمیر، سرویس، تعویض فیلتر تصفیه آب پاسداران تهران

ساکنان محترم محلات منطقه پاسداران تهران اگر در منزل و محل کار خود نیاز به تعمیر، عیب یابی و سرویس، تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب را دارید و یا قصد جابجایی دستگاه خود دارید همچنین اگر نیاز به خدمات تصفیه آب دوره‌ ای شامل تعمیر و سرویس و تعویض فیلتر و نصب دستگاه تصفیه در محل جدید خود را داشتید و تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید (داخلی و بیرونی)  در منزل داشتید ، تعمیرکار و نصاب گروه ما کلیه خدمات را به همه را فیلتر و قطعات اصلی و اورجینال در منزل و یا محل کار شما انجام میدهند سرویسکاران ما تمامی ابزار و قطعات و فیلتر های مربوط به دستگاه تصفیه آب را همراه خود دارند
کلیه محصولات با تنوع بسیار بالا به شرط اصالت و تاییده معتبر همین سایت در دسترس شما میباشد . شماره های تماس و واتساپ جهت سفارش ذکر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *