فیلتر الیافی مرحله اول تصفیه آب خانگی

در کلیه مدل های دستگاه به عنوان پیش تصفیه جهت جلوگیری از ورود گل و لای، شن و زنگ درشت داخل لوله های فلزی کاربرد دارد استفاده می گردد. فیلتر تصفیه آب این فیلتر ساخته شده از الیاف پلاستیکی پلی پروپیلن می باشد و در وزن ها و تراکم متفاوت بین ۱ الی ۵ میکرون در مدل های فشرده و در مدل های فیلتر الیافی یا نخی یا تنیده شده بصورت ۱۰ میکرون در بازار موجود می باشد که به اصطلاح به فیلتر pp معروف می باشند. عمر مفید این فیلتر بسته به نوع کدورت آب ورودی و میزان مصرف بصورت متغیر می باشد و زمان تغییر رنگ شدید از سفید به قهوه ای روشن عوض می گردد.

قیمت فیلتر الیافی تصفیه آب خانگی

نکته بسیار مهم در قیمت فیلتر تصفیه آب فیلتر مرحله اول نحوه تهیه آن از مواد مخصوص پلی پروپیلن می باشد که حتما از جنس پلاستیک pp باشد و از چسب در آن استفاده نشود. نکته دوم برای قیمت گذاری میزان وزن یک فیلتر الیافی می باشد. فیلتر هرچقدر تراکم و قطر کمتری داشته باشد قیمت پایین تری خواهد داشت و جذب مواد آن کمتر است و همچنین احتمال عبور گل و لای بیشتر می گردد.

تراکم میکرونی می باشد.که معمولا ۱ میکرون سخت و محکم و ۵ میکرون تراکم کمتر و نرمتر می باشند. همچنین فیلتر 1 میکرون گران تر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *